Telefonische acquisitie training biedt jouw bedrijf mogelijkheden voor succes. Daarnaast is het mogelijk om naast alle trainingen gebruik te maken van begeleiding van de belsessies.
39% van de verkopers geeft zelf aan dat zij het plegen van acquisitie als een uitdaging te zien.
In hoeverre geldt dit voor jou of jouw salesteam?
Overkom de uitdaging en stap in deze E-learning:
Telefonische acquisitie training in 60 dagen
Hoe je als verkoper met meer plezier en succes telefonische acquisitie pleegt en meer afspraken, leads en omzet krijgt.
In de E-learning word je meegenomen om te ontdekken waarom telefonische acquisitie voor jou kan werken en hoe je daarin succesvol kan worden.
Je leert een doel en een doelgroep te selecteren. Je werkt aan een flexibelscript wat je helpt om, wanneer jij je eigen bezwaren hebt overwonnen, met plezier te telefoneren.
Ik wil succesvol acquisitie plegen!
Waarom hebben zoveel verkopers moeite met het plegen van telefonische acquisitie?
Dit ontstaat o.a. door:
- onvoldoende kennis van acquireren,
- angst voor afwijzing,
- persoonlijke bezwaren,
- het nut en belang er niet van zien.
En zo zijn er nog meer redenen die verkopers zelf aanvoeren waarom zij dit onderdeel van hun vak liever links laten liggen.
Acquisitie niet van deze tijd?
Dankzij alle mogelijkheden die online geboden worden om leads te werven zijn er kansen genoeg om verbinding met de potentiële klanten te krijgen. Daarom beweren sommige verkopers dat acquisitie plegen niet meer van deze tijd is!
Dat is waar als je er vanuit gaat dat het initiatief tot mogelijke koop altijd bij de klant vandaan komt. Zolang je een product of dienst hebt wat men graag in bezit wil hebben zou je de klant rustig af kunnen wachten. Maar welke kansen laat je liggen?
En wat doe je als je product of dienst niet zo hot is? Op welke wijze maak je dan verbinding?
Daarom is en blijft het plegen van telefonische acquisitie actueel en past het nog helemaal in deze tijd. Wat wel van belang is dat deze tool op de juiste wijze door de verkoper wordt ingezet. Voor een salespersoon is het van belang om de ‘Why‘ achter het acquireren te begrijpen.
Om in te spelen op deze ‘Why’ heeft het SalesCentrum de E-learning telefonische acquisitie in 60 dagen ontwikkeld. Verkopers kunnen in een digitale omgeving zelfstandig onderweg. Zij krijgen informatie via teksten en video’s en worden d.m.v. concrete vragen geprikkeld om zelf na te gaan denken over de wijze waarop zij bepaalde zaken beet zouden kunnen pakken.
Dus het doel is duidelijk, namelijk er voor zorgen dat de verkoper met meer plezier en succes telefonische acquisitie pleegt en meer afspraken, leads en omzet krijgt.
Telefonische acquisitie training en begeleiding
Naast de E-learning bieden we de mogelijkheid voor een face to face telefonische acquisitie training. Het is daarbij mogelijk om na de training direct aan de slag te gaan met het geleerde en onder begeleiding met geselecteerde klanten te gaan bellen. Wil je meer weten over wat deze training en begeleiding?
Plan direct een afspraak om hier samen over door te spreken of stuur een reactie naar ons mailadres.