Waarom zou je een salestraining of coaching volgen in Amsterdam?
Amsterdam bruist van internationale bedrijven en ambitieuze ondernemers. Maar hoe kan jij je onderscheiden in deze competitieve markt? Het SalesCentrum biedt sales-, communicatie- en leiderschapstrainingen in Amsterdam die teams helpen te excelleren.
Onze aanpak
Binnen veel ondernemingen is de hectiek van de dag bepalend voor hun agenda. Leads stromen binnen en orders volgen. Maar haal je er ook alles uit wat erin zit? Daarom brengen we eerst in beeld of de kennis en vaardigheden van de commerciële teams aansluiten met de strategie van het bedrijf. Met behulp van Sales Colors bepalen wat het ideaal plaatje zou moeten zijn en matchen we de bestaande medewerkers. Daarna is er opvolging door bijvoorbeeld:
- Salestraining voor accountmanagers en salesdirectors
- Communicatietraining: overtuigend presenteren en beter klantcontact
- Leiderschapscoaching voor management en directies
Dat is zo maar een greep uit de mogelijkheden. We trainen en coachen op de elementen waar groeiwens is en waar verbetering gerealiseerd kan worden.
Waarom Amsterdam?
Amsterdam bruist en staat binnen en buiten Nederland bekend. Het is belangrijk voor bedrijven om ook lokaal te verbinden. Verkopen begint met het aangaan van nieuwe relaties. Vanuit Het SalesCentrum willen we daarin graag meedenken en bij aansluiten.
Kortom we:
✔ we hebben ervaring met bedrijven scale-up en corporate markt
✔ gebruiken praktijkvoorbeelden toegespitst op de actualiteit
✔ en trainingen incompany of op centrale trainingslocaties in Amsterdam.
Resultaat
De directie van een autobedrijf in Amsterdam miste scherpte in hun salesteam. De verkopers kregen dankzij een goede marketing veel leads aangeboden maar deze werden onvoldoende actief opgevolgd en verzilverd. Salestraining om de nodige kennis bij te brengen leek de oplossing. Tijdens de eerste sessie bleek er echter meer te spelen. Het was niet zo zeer dat de kennis ontbrak maar eigenaarschap en verantwoordelijkheid bleken de bron van het probleem. De verkoopleiding was niet consequent in de aansturen en betrokkenheid op het team. Door coaching van de leiding en bewustwording in het team over hun eigen verantwoordelijkheid ontstond er een nieuwe chemie.
Het resultaat:
- verkopers waren op tijd,
- de verkoopleiding wist beter wat er speelde in het team en bij klanten,
- en leads werden sneller opgevolgd en makkelijker omgezet naar een opdracht.
Door persoonlijke coaching was de verkoopleider, een voormalige topverkoper, bewust van zijn rol geworden en kon hij op een nieuwe manier impact maken samen met zijn team.
Kennismaken
Heb je ook een commerciële uitdaging in je bedrijf?
Weet jij niet hoe je als zelfstandig ondernemer de next step kunt maken en groeien tot een serieuze speler in Amsterdam?
Wacht niet lang en plan nu een kennismakingsgesprek in. Dat kan online of we komen op locatie in Amsterdam.