Vlak voor de heropening, na de Corona-sluiting, van Coronel in Huizen heeft Het Salescentrum er een training verzorgt. Een aantal vaste teamleden zijn mee genomen in de training "de 1e Indruk".
De gebroeders Tim en Tom timmeren als bekende Nederlanders goed aan de weg. Daarnaast staat de tweeling bekend als energieke ondernemers. Onder de naam Coronel = Fun kan je in Huizen je op diverse wijze laten uitdagen. Een uitje met je gezin, vrienden of collega's het is er mogelijk. Het voordeel is dat er voor iedereen te kiezen valt. Zo kan je er bowlen, karten en laser gamen. Verder kan je de hoogte in bij het indoor klimbos of glowgolfen. En je kan er escape rooms bezoeken of in een nieuwe wereld stappen dankzij een VR ervaring.
Tijdens de training is er samen nagedacht over het verlenen van service. Daarnaast hebben we gekeken hoe de 1e indruk tot stand komt. Welke invloed heeft dit in het contact met de gasten. Verder dachten we na over het totaalpakket bij Coronel en de manier hoe we dit bij de bezoekers onder de aandacht kunnen brengen. Tenslotte zijn er handvatten gegeven op welke wijze de andere teamleden meegenomen kunnen gaan worden in de nieuw verkregen inzichten.
De connectie tussen Anthon Geersing van Het Salescentrum met Tim Coronel is tot stand gekomen dankzij de link op LinkedIn met Linfluencers.