Onze trainingen

 

Het Salescentrum is er van overtuigd dat maatwerktrainingen voor iedere persoon en organisatie het beste zijn. Elke uitdaging vraagt tenslotte een eigen benadering.

Via dit overzicht wordt een beeld gegeven van de inhoud van enkele van onze trainingen en opleidingen. Laat je uitdaging aan ons weten en wij gaan samen met je kijken wat de best passende oplossing is.

 

 

Plan direct uw afspraak

Telefonische Acquisitie

 

Over deze training

 

39% van de verkopers geeft zelf aan dat zij het plegen van acquisitie als een uitdaging te zien.

 

Overkom de uitdaging en stap in deze E-learning:

Telefonische acquisitie in 60 dagen: hoe je als verkoper met meer plezier en succes telefonische acquisitie pleegt en meer afspraken, leads en omzet krijgt.

 

 

Ik wil deelnemen

Opzet

 

In een E-learning word je meegenomen om te ontdekken waarom telefonische acquisitie voor jou kan werken en hoe je daarin succesvol kan worden.

 

Je leert een doel en een doelgroep te selecteren. Je werkt aan een flexibelscript wat je helpt om, wanneer jij je eigen bezwaren hebt overwonnen, met plezier te telefoneren.

Bouwen vanuit kernwaarden

 

Over deze training

 

Herken je dat?

Je bent als ondernemer of als werknemer bezig met je dagelijkse werk maar hebt soms het idee dat je alle kanten op waait in wat je doet. Het lijkt wel of je klanten je koers bepalen i.p.v. dat je zelf aan het roer staat.

 

Veel ondernemingen starten vanuit een mooie droom of vanuit een hobby. Na een aantal succesvolle jaren kan het gebeuren dat de koers onduidelijk lijkt en dat medewerkers van het bedrijf hun eigen gang lijken te gaan. De basis en de reden waarom het werk van elke dag gedaan wordt is niet duidelijk.

Met deze training wordt er gekeken naar de kernwaarden van het bedrijf en hoe deze de basis kunnen vormen voor de keuzes waar iedere ondernemer en werknemer elke dag voor staat.

 

Aanvraag doen

Opzet

 

Met deze training wil Het Salescentrum aansluiten bij de kernwaarden van de onderneming waarvoor getraind gaat worden. Wanneer deze kernwaarden onvoldoende helder zijn of wanneer de waarden niet (meer) aansluiten bij het bedrijf wordt er samen gekeken naar welke kernwaarden de beste basis kunnen vormen.

 

Verder wordt er voor de start van de  training gekeken op welke wijze elke afdeling binnen de organisatie te maken krijgt met deze waarden en hoe ze deze het beste vanuit hun rol in de praktijk kunnen brengen.

Maak kennis met de verkoop

Over deze training

 

Er bestaan veel vooroordelen over de verkoop. Zo zou je alleen een succesvolle verkoper kunnen zijn als je daar een aangeboren talent voor hebt. Of dat een goede verkoper het niet zo nauw neemt met de waarheid. Ook het idee dat als je niets meer kan je nog altijd verkoper kan worden is zo’n vooroordeel. En zo zijn er nog een hele rij met clichés over de verkoper en het verkoopvak.

 

Het Salescentrum laat met deze training in 5 dagdelen zien hoe inhoudelijke kennis van de verkoop je kan helpen in je werk. Want je hoeft geen verkoper in functie te zijn om toch dagelijks met verkoopactiviteiten bezig te zijn.

 

Aanvraag doen

Opzet

 

Tijdens deze 5 dagdelen durende cursus worden de volgende onderwerpen uitgediept:

 

  • Wat is verkoop?
  • Welke voorbereiding vraagt een goed verkoopgesprek?
  • Hoe voer je een verkoopgesprek?
  • Hoe ga je om met bezwaren die een klant aanvoert?
  • Hoe sluit ik een verkoopgesprek goed af?

 

Het is het doel van het Salescentrum om de inhoud van de training zo vorm te geven dat de opleiding een blijvend effect heeft voor de mensen die deze volgen.

 

Brochure

 

Sparren met Sales

Over deze training

 

Veel gesprekken die bedoeld zijn om de ander te overtuigen kunnen uitlopen op een gevecht met woorden. Misschien weet je de woordenstrijd te winnen maar als er ook een verliezer is heb je dan wel echt je doel bereikt?

 

Kortom deze training kan je heel goed gebruiken als teamuitje als je op verschillende vlakken uitgedaagd wilt worden.

 

 

Aanvraag doen

Opzet

 

Samen met je team ga je een sportieve dag tegemoet. Deze training is een combinatie van kickboksen en van inhoudelijke training. Twee werelden die je in eerste instantie niet samen verwacht maar onze wijze van communicatie zichtbaar maakt. Zo word je zowel fysiek als geestelijk getraind hoe je effectiever kan samenwerken, beter kunt communiceren en je sales-vaardigheden kunt vergroten.

 

In de training Sparren met Sales ga je ervaren op welke wijze je woorden een ander raken.  Je leert hoe je meer bereikt en het gesprek een leuk potje sparren wordt i.p.v. een knock-out.

Gespreksverslaglegging

Over deze training

 

Verkopers en accountmanagers zijn geen administrateurs. Ze weten hoe ze een verkoopgesprek moeten voeren en welke informatie ze nodig hebben om tot een passend voorstel te komen die aansluit bij de wensen van de klant.

 

Toch is het noodzakelijk om gespreksverslagen te maken. Alleen al om de eenvoudige reden dat niemand in staat is van al zijn prospects en klanten alles te onthouden.

 

 

Aanvraag doen

Opzet

 

In samenwerking met een partner heeft Het Salescentrum de beschikking over een app die de gespreksverslagen i.p.v. ballast omzet naar een 2 minuten durende efficiënte handeling.

 

Tijdens de training wordt er met het salesteam gekeken welke noodzakelijke informatie verzameld moet worden om tot een succesvolle koopovereenkomst te komen. Dit vragenpad vormt de basis voor de app waarmee de verkopers vervolgens gaan werken.

 

Het verkoopmanagement  krijgt inzicht in de werkwijze van de verkopers via een dashboard. Hierdoor wordt het mogelijk om iedere verkoper te coachen op de facetten waarin deze het verkoopproces kan verbeteren.

Wilt u meer informatie over welke trainingsmogelijkheden voor u van toepassing zijn?
Boek een afspraak in onze agenda voor een kennismakingsgesprek op een moment dat u past.

Adresgegevens
Nijverheidsweg-Noord 61
3812PK Amersfoort


Navigeer me

Bedrijfsgegevens
KVK: 70519897
BTW: NL1768.51.628.B.01


Mail ons